Telefonen.

Just ja. ang mitt förra inlägg. Jag har aldrig sagt så konstiga saker i telefonen som jag har nu, en uppdatering på allt.

"Välkommen till Prostata Lund."

"-VAD HETER DU!?
M -Krister.
-HETER DU KRISTER?
M -Nej inte sa jag Krister jag heter Kristina.
Där mitt emot sitter Kristina och kollar med förskräckta ögon när jag säger hennes namn.
M -Jag heter CHRISTIANA.
-Okej, Chrsitiana vad!?
M -Chrsitiana Morin.
-OKEJ, det här samtalet är inspelat!"

"M -Jag ska ringa på där om du dröjjer lite bara.
- Okej, jag dröjjer.
M -No, I´m sorry he seems to be busy there right now.
-hah, okej?
KLICK!"

"-Trocdero gomiddag.
M -RAAAAAAAAAAAAAAAAAAP, hej det är Malin."
Det var heller ingen liten rap utan den höll på ca 1 minut efter att han hade svarat.



Det finns mer att jag bara inte kommer ihåg vad det var men jag lovar att säga det då.

Men Jennys var bäst!
" Välkommen till Pixbox "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0