Träningsvärk.

Jag borde ha sjukt mycket träningsverk eftersom att det var 3 veckor sen jag var sist men det har jag inte, men det börjar komma lite grann nu och det bästa är att jag har fått träningsverk i magen också för det får jag aldrig. Tänkte jag skulle berätta vad min mage består av idag, tyvärr har jag inte hunnit ställa mej på vågen idag heller eftersom att den inte verkade fungera den står helt stilla och reagerar inte på vikt.

Malins mage under Onsdag; (Dag 2)

Frukost: 1ägg, 2 mjuka fullkornsbröd m. skinka och 2 glas Juice, 1 glas vatten.
Lunch: Sallad med tonfisk och 2 ägg, 2 glas vatten.
Fruktintag: 1 banan, 3 st sånna där röda små (kommer inte på vad dom heter) och hittills 1 satsumas. Är på väg att äta en till nu.
Middag: Tonfisk-sallad med 1 ägg.

Inatt vaknade jag klockan 00:00 och gick upp med all världens panik, gick på toa och skulle just klä på mej när jag fattade att jag inte skulle börja jobba klockan 00:00 på natten. Smart jag är ibland när jag är trött ni skulle bara veta hur konstiga saker jag kan hitta på, jag är en sån där jobbig människa när jag sover som brer ut på mej och snarkar, pratar i sömnen och ja, jag har också börjat gå i sömnen nu på sista tiden.

Imorgon ska jag med Julius på hans första dagis-dag, jag ska offra min ledig dag med att stiga upp klockan 08:00 för att få titta på honom. Sen på kvällen ska jag på utterligare ett Bodypump pass med Ammo som jag verkligen gillar att träna med för hon är en sån bra träningskompis, eftersom att jag inte är så haj på allt så är det bra när någon ORKAR hjälpa en.

Nåväl nu ska jag och min älskling kolla på det nyaste Hero avsnittet.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0