4 Bugg & 1 Coca Cola ♥

Ja, min rubrik har så lite som möjligt att göra med mitt inlägg! :)

Jag har just spela 2 st poker Sit&Go, men jag kan ju inte direkt säga att det går bra för isf skulle jag jue ljuga, jag har kommit 3 på en Sit&Go idag, men det hjälper ju inte så mkt!

                                            

Jag hade faktiskt tänkt ladda upp några blder på mina snygga kläder som jag har beställt och sen tänkte jag sitta och titta på dom innan jag går och lägger mej och drömmer om dom, jag älskar att få nya kläder och jag längtar ihjäl mej det är ju en hel vecka kvar.




Snygga va?
Nu ska ja gå och drömma om dom..
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jensi

Åh va snygga kläder!!

2007-09-07 @ 12:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0