5 års dag!!

Jag och min kära pojkvän har snart varit tillsammans i 5 år, vi blev tillsammans alltså för 5 år sedan, problemet är att vi inte vet riktigt vilket exakta datum det är så då måste man ju hitta på ett eget så jag kom på att från och med nu firar vi våra årsdagar den 25 September, tyckte det var smart då man får pengar så man kan hitta på saker. :)

Fan vad länge vi har varit tillsammans detta kräver ju nåt riktigt speciellt, vi är ju bättre än dom flesta, jag tror nog många hade gift sej för länge sedan om dom var vi.

Jag är stolt över oss båda och älskling Jag Älskar Dej! Det bästa med vårat förhållande är att det bara blir bättre och bättre för var dag!

                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0