Baksmälla och Treo!

Nu sitter jag här med ett glas treo och som jag mår nu har jag aldrig gjort i mitt liv, så jävla dåligt. Anledningen till att jag inte ligger i sängen är för att jag mår så jävla dåligt när jag ligger ner, jag håller allvarligt på att spy och då ska ni veta att jag blir ALDRIG bakis, aldrig någonsin.

Förlåt alla ni som inte fattade vart jag tog vägen igår men jag for hem med Hussni och det är jag glad för idag för där på slutet i min fylla så blev jag så JÄVLA full och verkligen full full full!! Riktigt full, och sist då jag for på lilla så ångrade jag mej så jag är glad att det blev hemfärd, haha.

Usch, nu fick jag världens äckligaste huvudvärk och jag som just drack en Treo, den borde inte komma.

Fan vad jobbigt ändå nu kan jag ju inte säga att jag aldrig blir bakis för nu har jag blivit det och alla ni som drivkor och mår som jag gör idag, ni är fan störda om jag skulle må så här varje gång så skulle jag aldrig dricka och det är tur att jag inte är på jobbet för varke samtal skulle typ ta 2 timmar för jag missar hela tiden bokstäverna som jag ska skriva och det är jävligt jobbigt.

Det var kul igår iallafall tills jag blev så där jätte full. HAHAHah.
Ni skulle ha hört mej i bilen hem : - Jag mår så dåligt, huäääääähuääääää.
Jag skrattade tydligen ända tills jag började må så där dåligt och då bara grät jag och grät.
Huääää= Malins skrikande gråt.

Jag hade inga kläder när jag vaknade förutom, ja underkläder så jag bara hoppade upp ur sängen med all världens panik och sprang och kollade vart alla mina saker var och dom var samtliga på toan så jag kan se framför mej när jag har suttit och försökt klämma fram en spya utan framgång, för det borde jag ha kommit ihåg, om man spyr.
Sen ser jag brevid mej ett glas Treo som min bästste pojkvän har ställt vid min sida, jag tror inte att jag har vart så social när vi har kommit hem eftersom att treon var helt oannvänd och man kan ju då se att jag lagt mej i sängen och bett Hussni komma med en treo och sen har jag somnat innan han hann upp med den.
Mitt ansikte är alldelens svart och inte bara annsiktet, även min högra arm av smink, och det ser jag framför mej hur jag har somnat gråtande med annikte på min höra hand och ja kudden var också svart, jag kan inte låta bli att tycka synd om Hussni som var tvungen att stå ut med mej igår. Ska tillägga att jag grät för att jag mådde så dåligt.

Hussni sover på medervpngingen för det mesta eftersom att vi har så liten säng så då sover han i soffan för annars tränger jag ut han så att han inte kan insomna eller ja överhuvudtaget sova utan att vakna 90 gånger per natt av mitt höga Malin snark och en Malin arm inkletad i fejjan, och det har han även gjort i natt så då gick jag ner för att ta mej en Treo och passade samtidigt på att titta in hos honom, och vet ni vad han sa?? Jo han sa "Jag älskar dej". Tänk er hur det kändes för mej då jag hade sett spår av mitt äckliga betende och så säger han så där, jag blir så glad. Jag har världens bästa pojkvän! Det är bara att inse att det finns ingen som han ;D

Idag hade jag ju sett framemot att få stoppa upp bilder på min pix, men nu är det så att Malin vet inte vart henes nya väska är med hennes nya kläder i och där hennes kamera och enda pengar ligger. Typiskt jag.

Men mitt problem är att jag inte kommer ihåg nät från att vi for från Lisa till hor-tellet där jag inte gick in, så då vet jag inte om jag lämnade väska i taxin eller om jag hade med mej den, för jag vet att jag tog den från Lisa där jag sprang runt i 1000 timmar och försökte hitta min väska vilket jag gjorde och gick ut med den genom dörren, Åh vad jag hoppas att den inte är i taxin. Det är förresten faktiskt Gabbi som skvallrade åt mej att vi åkte taxi annars hade jag inte ens kommit ihåg det :)

Varför ska jag alltid bli så full och tappa bort mina grejjor. Först tappade jag bort min börs på hor-tellet men då hittade jag den och den gången hade jag 11.000 :- på kontot som då vem som helst hade junnat köpa sprit för och sen en gång så tog Hussni ut sina sista 2000:- och tänkte att jag ger dom till Malin vilket inte var så bra idé eftersom att jag tänkte att ger dom till nån annan och jag kom inte ihåg vem nån annan var, så då var våra sista pengar borta dagen efter och mitt bästa kort på min pappa som var i börsen och det var det värsta, och nu har jag tappat vort väskan med våra enda pengar i som inte var så många men det är ju ändå pengar och självklart denna gången även då kameran med alla kort på. Kort går som inte att ersätta.

Oj, vad jag har skrivit mycke och ajg är ju inte ens klar ännu. Ni får ursäkta mina stavfel för jag orkar inte åtgärda dom. Ibland kanske det ven står helt fel ord, det vet jag inte.

Det var iallfall skit kul igår det var riktigt roligt att ha tjej-fest för det var ju som ett tag sen jag var på det och Hussnis kompisar ville komma och jag avfärdade dom hela tiden, känns lite taskigt eftersom att det är mina kompisar också men jag ville ha tjej-fest med ONLY tjejer. (där kom det engelska inslaget Amme, hahah)

Amme och Ida försökte kväva mej igår, dom var så SÖTA och lockade mitt hår med Lisas platt tång vilket dom nog ångrade rätt fort när Fyll-Malin stod där och ville förklara hur mycket hon tyckte om dom och stod och vände och vred på mej hela tiden, oj vad jag ska ha vait jobbigt det kommer dom nog inte att göra om :D När jag pratar om kvävning sp var det av all pray som dom stoppade i håret jag stinker spray idag så jag kan ju tänka hur det var igår.

Idag skulle Lisa bjuda mej på fika och vi skulle baka det tillsammans men jag vet inte om jag orkar inte nu iallafall isåfall senare för det skulle ju inte var så fräscht om jag skulle råkas spy på vårat fika och jag och Hussni som skulle äta sallad odag som jag skulle göra eftersom att jag aldrig blev bakis förut och nu kan jag inte ens röra mej utan att behöva en burk brevid, på ett sätt önskar jag nästa att jag måste springa iväg till toan för då hade jag ju iallfall fått det överstökat!

Jag drar mej för att gå in i duschen för att jag kommer säker ramla ihop då allt syre blir varmt.

Uh, jag verkligen spyr snart, ni borde få se mej nu, hur jag sitter, luktar och ser ut.
Haha vad ni skulle skratta åt mej jag har även täcket lindat runt mej så jag ser ut som michelin gubben på kroppen som absolut inte rör en fena och mitt hår står åt alla håll, jag STINKER alkohol ur munnen, mitt ansikte är som sagt svart och jag ser ut som en överkörd död anka med svarta däckspår i ansiktet.

Jag önskar Cissi var här så hade vi kunnat skratta, det är roligt att vara bakis med Cissi, ni som inte har provat, gör det. Då skrattar ni åt allt även åt Oboy för hon är alltid skratt-full dagen efter och sitter och skrattar åt exakt allt och hennes skratt är ett sånt som smittar av sig så man blir glad och skrattar också. Ni måste höra det nån gång. Nu började jag sakna henne, men hon skulle komma om nån vecka sa hon.

Nu spyr jag snart igen, jag mår riktigt dåligt hela tiden men ibland kommer det sånna där riktigta spy-känslor som försöker bubbla upp, men jag trycker ner dom igen sen. Hoppas inte att min tid är inne nu och att jag alltid kommer må så här dagarna efter alkoholen för då måste jag ju sluta dricka.

Tack för vinet Lisa !! Vi måste ju gå på Domus sen så du får peka ut dom där grejjorna du vill ha som kostade 40kronor styck!! :) Det är egentligen så sorgligt nästa vecka för Lisa kollade på vårat schema och då såg hon att vi inte kommer träffa varandra nånting för att vi går så olika pass, och vem ska jag då gå ut och gå med på
rasterna (?)

Nu är jag tillbaka igen, inte för att ni vet att jag har varit borta men det har jag, i nästan 2 timmar! Jag måste verkligen försöka hitta min väska med min tandborste för jag vill verkligen ha den nu! Jag hoppas för allt i världe att den är i Evas bil. Hoppas, hoppas, hoppas! Vilket fult ord hoppas är.

Nåväl kära läsare och ni andra nu ska jag avsluta detta inlägg för jag orkar inte sudda alla stavfel jag gör hela tiden, jah kanske skriver mer i kväll om jag har lit och göra jag kan ju uppdatera er med nyheter om hur det gick med mitt illamående!

PussOKram o självklart nyp i RUMPAN!

Kommentarer
Postat av: Jensi

Ojojoj Malin! Jag lider med dig! Hoppas du hittar väskan, uppdatera bloggen om du hittar den! =) Krya på dig! /jenny

2007-09-23 @ 17:33:58
Postat av: Jensi

Ojojoj Malin! Jag lider med dig! Hoppas du hittar väskan, uppdatera bloggen om du hittar den! =) Krya på dig! /jenny

2007-09-23 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0