Bodypump.

Jag har aldrig någonsin tränat i mitt liv, ibland har jag gått ut och gå och jag har ju också trappor hemma som jag måste gå upp och ner för men jag måste nog vara någon av världens mest otränade människor.

Men då tänkte jag att jag har ju slutat röka gått upp i vikt och ser tjock ut på bild, och då bara måste man ju börja träna, jag såg fram emot mjölksyran som jag skulle få träningsverken som skulle komma dagen efter, men jag tror jag har fått nån allvarligt skada, jag kan inte gå, inte höja min egna hand, jag kan knappt sitta för då har jag svårt att ta mej upp och gå på toaletten måste vara det värsta, speciellt på jobbet då jag inte kan skrika av smärta.
När jag vickar på tårna så känns det som att någon står och skjuter mej i benen med en AK4 och att min muskel ska slitas av.

Jag skulle förklara min stil så här just nu: Jag ser ut som att jag skitit ner mej när jag går och ser ut som en robot när jag rör på mej eftersom att jag är så  jävla stel.

Jag antar att mitt nya liv kommer kännas så här ett tag ;D






Ps. Jenny, det var mi gullegris som kom på att våran dag skulle vara den 27/9 istället eftersom att jag var ledig då och vi kunde hitta på något, jag hoppas att han vill hitta på nåt riktigt bra. ;D

Kommentarer
Postat av: Jensi

Haha! Jaha det var såå det låg till! Men åh, löser det sig för er? Annras får vi ju byta tillbaka!? Han hittar säkert på nåt riktigt mys! Inte alla som firar 5 års dag!!! =)

2007-09-13 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0