Damp.

Nu sitter man här som vanligt på jobbet, imorgon är jag faktiskt ledig! ;) Det är då min gullunge fyller år.
Har hinkat i mej ungefär 10 koppar kaffe under dagen som varit och det gör jag alltid och är ALLTID lika trött, men när jag ska gå och sova då blir jag minsann pigg och får världens damp och kan inte ligga, stå eller sitta stilla!
Måste sluta med att sluka i mej dom mängderna kaffe som jag gör, jag brukar ofta dricka för att bli mätt men också för att bli pigg men mycket det hjälper..

Vad jag längtar tills jag slutar! Då ska jag till mamma med Hussni och äta Tacco! Mumma.
Och imorgon ska jag till mamma med Hussni och äta Lövbit och kroketter :)

Nåja nu ska jag sluta, för jag orkar faktiskt inte skriva ngt mer.

/Mallaballa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0