Det är inte så ofta man fyller 1år!

Idag har jag varit på min gudsons 1 års dag, han är ju för go, varje gång han ser mej så skiner han upp och man blir alldelens överlycklig av hans leende. I just love him! ;D
Innan jag for till gullungen så var jag med mamma och handlade och jag bara älskar att höra hur det var när jag var liten, när hon läste sagor åt mej, och vad jag gjorde när jag var liten, osv. Man bara önskar att man kan gå tillbaka i tiden och bli så där ompysslad, liten och oskyldig. Man hade inga bekymmer och allt var som det skulle vara och det ända som gjorde ont i hjärtat det var när man slog sig, kanske ramlade omkull när man försökte ställa sig eller när mamma så åt en att man inte fick göra si eller så, vill tillbaka dit men det går ju aldrig, typiskt! kanske man får samma slags känsla när man själv får egna barn att pyssla om, vem vet?

Idag hat jag köpt en 10:an lott som jag by the way inte har skrapat ännu, jobbigt jag kanske har vunnit lite pengar och det vill man ju veta av, men jag är så jävla lat och orkar inte röra på mitt feta arsle för att gå och hämta min lott, tänkte att jag skulle utnyttja Hussni nästa gång han ska gå och röka. Ska även sätta mej och spela poker på internet en Sit&go innan jag går och lägger mej, hade tänkt att det var dags att få in lite pengar på kontot innan jag dör av svält eller annan hemlös-sjuka, innan den 25:e!

Imorgon börjart  jag inte förens klockan 10:00 och det betyder att jag jobbar sent..

Idag var jag och åt hos mamma och då sa jag åt henne att jag alltid blir trött efter att jag har ätit och hon sa "det är för att du äter så mkt", och en gång på skolan när jag slevade upp mat  på min tallrik så sa en kille i matkön bakom mej "Gud vad mycket hon äter" och då sa mamma att jag kunde börja ta med mej sallad på jobbet och äta det till lunch ist så att jag skulle slippa bli så trött och det var ju en ide, jag ska börja med det!

Nu kom jag på att det i mitt kylskåp finns jordgubbar och om jordgubbarna i mitt kylskåp har blivit gamla så kommer jag bli tokig! Jag ska annars ta med mej jordgubbar och vattenmelon till jobbet imorgon.

Ska gå och kika på mina jordgubbar om dom mår bra eller inte.
Ha det bärst!
Go♥



Kommentarer
Postat av: Ammo

Hej! jag vill ha lite bilder känner jag? har du en bild på ditt hus? ;)

2007-09-06 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0