En sak som jag älskar!

Det finns dagar då jag undrar varför Hussni är tillsammans med mej, jag menar det är ju inte så att jag är världens vackraste och fräschaste person och han skulle lätt kunna hitta en annan, men han har valt mej i 5 ljuva och inte så ljuva år! (Ni vet, upp och ner backar! )
Men då tänker jag hur kan han fortfrande tycka om/älska mej jag ska dra några exempel:

♥ Jag kan ibland äta mer än honom, och jag sitter i flera timmar, vi har båda analyserat hur en annan kille skulle känna om den var ute på dait med mig. Haha, lite less de skulle bli för jag kan verkligen sitta i 2 timmar innan jag är klar.

♥ Jag brukar be honom lukta mej under armarna för att känna om jag luktar illa. (Han vill aldrig lukta under min arm) Ibland kan jag faktiskt även dra upp armhålan och vifta för att jag luktar gott! Men då vill han inte heller lukta.

♥ Jag har världens PMS besvär och då menar jag verkligen, det är som att mina livs värsta dagar samlats och så tar jag ut detta på honom, tex när han tappade min tandborste på golvet och jag blev helt tokig och kastade den en gång till på golvet för att få visa att jag var arg och att det var dumt av honom att tappa min tandborste. Sedan har jag tjatat på detta i flera veckor och varit riktigt grinig. (jag kan vara sur på han och mamma)

♥ Jag brukar även ibland vara rätt så LAT, tex: "Älskling kan inte du hämta mitt nagellack som är på nedervåning längst ner i lådan, snälla söta!", och han gör det alltid. Så ibland har det blivit så att jag lite grann utnyttjar min situation. :)

♥ Jag brukar även fråga "Älskling har jag snor i näsan?", jag har även där funderat hur det skulle bli om jag hade det, då skulle jag tycka att det var pinsamt.

♥ Och det här med att jag tränger ut han ur sängen så att han måste ligga på soffan och när jag snarkar så att han inte ens sova i samma rum som mig, jaa vad ska man säga?

Jag lagar faktiskt god mat. Ni vet väl vägen till mannens hjärta !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0