HM Kläder.

Mina nya kläder är alldelens perfekta, jag älskar dom men  byxorna var inte riktigt vad jag förväntade mej men helt klart användbara ;D Allt annat passade som smort och jag är fortfarande glad och provad kläderna ungefär 10 gånger per plagg.

Imorgon så ska jag kanske fara och kolla när Lisa spela handbolls match om jag får med mej nån, inte så roligt att stå där själv :) Sen kanske jag ska fara till stugan och mysa med mammsen jag saknar alltid henne så det skulle vara kul och fara dit, det är också roligt att få äta gómat och feta på en massa godis, chips och dricka som jag saknar och inte har druckit på ca 2 veckor.
Jag och "Mi Gullegris" drack alltid 2 liter cola till varje måltid förut, men nu är vi så fattiga ;D

På tisdag ska jag fara på Spinning Torso och på måndag kanske jag ska fara med Ammo och Ida och bodypumpa igen, hah.. jag ser fortfarande ut som att jag skitigt på mej när jag går, så vi får väl hoppas att det går över tills på måndag iallafall.

Kanske skriver innan jag går och lägger mej, i vanliga fall så hade det varit nu, men jag är ledig imorgon och då brukar jag parta på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0