Hmf.

-Jag hatar alla som måste prata skit om andra bara för att dom mår så jävla dåligt själva och måste få andra att se sämre ut. Jag bara hatar er! Hur kan man bete sig så, hur ids man sitta och vara dum mot andra människor och hoppas att dom inte hör en..



Idag har jag ont i mitt arsle, har faktiskt inte så jävla mycket träningsvärk mest från förgårs passet i armarna.
Men jag höll allvarligt på att dö igår, det var det värsta jag har varit med om, det var spinning som är en kondition träning och jag som aldrig har tränat, varit alltid onyttig och rökt i 7 år, jag höll på riktigt att tuppa av, aj. Mina lungar höll på att lägga ner och mina ben och min mage och ja ,hela jag i stort sett. Men jag hade ju förberett mej för en smärtsam död.

Jag hade tänkt bli ett träningsfreak det är kul, fast just det här med spinning kanske jag tar det lite lungt med i början inte ens nybörjar kurserna skulle passa mej! :)

Well, nu ska jag fortsätta jobba, så det blir nånting gjort.



Kommentarer
Postat av: Jensi

Jag tyckte du var jätteduktig igår på Spinningen och särskilt för att vara första gången och som fd 7 års-rökare! Helt klart att du ska fortsätta kämpa på Spinning! Och se, YOU DIDN`T DIE! ;)

2007-09-19 @ 10:23:50
Postat av: Malin

Tack Jenny, vad du skryter om mej!! :)

2007-09-19 @ 10:58:58
Postat av: Jensi

Det är ju sant så! =)

2007-09-19 @ 11:03:42
Postat av: Malin

Tack!

2007-09-19 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0