Hypokondriker

No Way.
Igår hade jag nog världen alla sjukdommar och detta var medans jag var på jobbet, inte så roligt!

Först så kände jag mej lite dålig i halsen, jag höll på att tappa rösten hela tiden, vilket inte är så bra då man pratar med folk, ca 8 timmar om dagen, minst!

Sedan fick jag massor med feber och en huvudvärk som höll på att ta livet på hjärnan min.

Efter att min feber hade gått över så kom magverken som gjorde att jag inte kunde stå, gå, sitta eller ligga, fy!

Sen dök de upp ännu en magverk; den kändes ungefär som att någon drog ut min livmoder & både stampade på den samtidigt som den knivhöggs och sen kom en till magverk som gjorde att jag varannan minut fick världens attack med ondhet och sedan illamående och så mådde jag i kanske 2-3timmar.

Som att det inte var nog med det så har jag haft mensverk i 2 veckor, men ingen mens, skumt!

Idag har jag haft en lindrig kniv-verk i livmodern och lite ont i huvudet.

Jag hoppas man inte kan bli allergisk mot datorer (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0