Inredning.

Jobbar som vanligt men det var väl inte så svårt att förstå, jag har idag inrett Lisas skrivbord och snyggt är det! Jag längtar tills hon får se det hon kommer dö av att bara se det, och bananen den är ju så klart snyggast! :)

Idag är det exakt 2 månader och 1 vecka sedan jag rökte och fast jag hade snus och cigaretter rakt under nosen på mej i helgen så sträckte jag inte ut handen för att få i mej något nikotin, nejdå jag stod emot alla höga hinderbanor och skakade bestämt på huvudet åt alla som försökte förstöra fär mej!!! Jag är stolt, återigen!

Eftersom att jag är på jobbet idag också så har jag ju inga bilder återigen, men vi får väl hoppas att jag lägger upp några! Hah, lär ju glömma bort det om det inte är någon som påminnner och tjatar på mej.

Snart fyller min gullunge Julle år och jag längtar men bara för att jag är ledig hela den dagen och dagen innan ska jag och Mi Love till mamma och äta nå goo mat, jag har det lite jobbigt pga. mina och Hussnis Icke befintliga pengar så vet jag inte hur jag ska ha råd att köpa nåt åt min gudson men jag  ska nog komma på ett sätt får väl sälja mej i värsta fal! haha. Nä så långt får vi väl hoppas att jag inte behöver sträcka mej! Jag älskar iallfall min söta Julle Bulle!! Han e så gó!

Imorgon ska jag sitta coaching på jobbet och det känns väldigt jobbigt, jag blir alltid så rädd att jag ska göra fel när någon sitter och lyssnar på allt man gör, och blir då mer osäker. (Usch!) Men jag ska klara det..

Ska väl fortsätta jobba för det är väl det man gör på ett arbete ( ? )

Go♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0