Jag lever!

Även idag har jag känt att det har varit lite tungt att leva, men va fan jag överlevde ju gårdagen och det var som att fara genom helvetet :)
Ni som med spänninga har väntat och undrat hur det har gått för min väska, ni kan nu pusta ut! Jag hittade den, efter många om och men  så orkade till slut min trötta svärmor både fara och handla mej ett skrovmål och kolla i bilen och där låg den, när hon kom in med den så lös det om henne som att hon var en ängel från himlen som kom för att lämna min väska! Jag levde för någon minut och all illamående försvann, jag kände mej HEL!

Ni andra som mer undrade hur det gick för mej och spyan, jag spydde inte, jag klarade mej. Men jag mår fortfarande dåligt och jag är glad att jag inte spydde så att jag hade varit tvungen att beskriva den i min blogg som Lisa gjorde till mej över telefonen. "det var som en klump" HAhahaha, jag kan säga att mitt illamående hade inte gått över då och hennes förklaring av hennes spya hjälpte mej inte på traven direkt.

Då vet ni vad som hände. Jag kanske skriver mer ikväll! :)

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0