Kojsig.

Kojsig det är ett annat ord för att mysa tycker jag. Jag känner mej rätt kojsig nu, sitter på jobbet när jag helst av allt skulle vilja ligga i min säng och kojsa!

Jag tror jag håller på att komma i klimakteriet för jag blir mer och mer irriterad för små saker, sån är inte jag, men nu är jag det.. vet inte vad, kanske PMS besvären som dyker upp, får ju som sagt ingen mens av mina P-piller så jag kanske kan få PMS iallafall (?) Jag känner ibland ilska i mej som inte får komma ut så kan jag ibland bli helt tokig fast inne i huvvet så som jag den gången då jag kastade kortleken i Marias huvud. Ja, det måste nog vara PMS. Idag låg jag iallafall och kunde inte somna om på en hel halvtimma för att jag kände mej irriterad, jag har alltid trott att det nån gång ska spricka och att det är Hussni som kommer få ta smällen, så jag hoppas jag inte spricker!

Jag känner mej allt oftare deprimerad och less på hela min livssituation.
Snälla nån HJÄLP mej, jag håller ju på att gå under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0