Makes Me Wanna Pray.

-Ni borde få se Lisa när hon kollar på godis, hon blir helt tokig och alldelens ivrig och det är för att hon blir så förbannad på att en Japp kostar 6:-, och hon kan gå flera gånger per dag och kolla på jappen och leta om hon hittar nå annat som är lika dyrt, ibland gör hon samma ivriga move när hon är sur på nånting som här om dagen då hennes mus var cp, då blev hon precis som när hon kollar på Jappen, så jag har kommit på att det måste vara när hon blir irriterad över nånting som hon får den där sinnesstämmningen ;) Det är tur att vi har bytt till Nyttomaten nu.

Har suttit och spelat Sit&Go och jag vann flera gånger :)

Jag åt mer än halva ostbåge-påsen och jag fick ångest, hah.. så jag gjorde knäböj och när jag lägger mej så ska jag göra situps och några armhävningar, jorå inte är jag ju lat inte. Jag är en riktigt slim fitnessbrud! ;D

Det blir ändå roligt imorgon fast jag inte är sugen på att dricka, men det blir bra sällskap och jag ska ju ta kameran med mej, det är så roligt med massa bilder!

Nu ska jag gå och sova.

Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0