Mardrömmarna.

Inatt har jag sovit nästan 13 timmar men jag har vaknat typ 100 gånger av att inte veta vart jag har varit osv.
Men det värsta av hela natten var att jag har bara drömt mardrömmar hela natten.
Min första dröm gick ut på att bli jagad av flera 100 björnar som ville äta upp mej och när jag väl tog mej ur den situationen så fortsatte drömmarma och blev värre den andra drömmen handlade om mej jagad av djävulen! När jag i drömmen hade hunnit in i kyrkan och blivit av med djävulen så fortsatte mitt drömmande och den här gången fick jag cancer och hade inte så länge kvar att leva så den gick ut på att säga hejdå till alla jag kände. Hemska natt!

Sitter på jobbet nu som vanligt och idag ska jag sitta här och få sittsår i rumpan ända till klockan 22:00 och sen får jag äntligen köra hem, jag har jobbat 1, 5 timmar nu och har världens hemlängtan redan. Och det ringer knappt jag har fått exakt 23 samtal sen jag satt mej här vilket inte är så mycket! :)
Jag är fortfarande less som jag var igår och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mej till, jag vet inte vad som är fel  på min mentala hälsa, men är fortfarande lika less på SMÅ SMÅ saker och skriker när jag blir arg, jag beter mej som en barnrumpa och jag kan inte rå för det heller, jag försöker verkligen hålla mitt humör i trim men det fungerar inte, det är en massa saker som hände som jag är less på men dom kan jag inte skriva här. Igår innan jag gick och la mej så började jag gråta utan anledning!!? är det klimakteriet eller PMS? Kan min jävla mens komma snart så jag vet! Den ska komma om någon dag och jag hoppas jag blir på bra humör då för då vet jag ju att det bara var det! :)

Nåja nu ska jag fortsätta läsa om sexmördaren i Hemmets Journal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0