Melon & Jordgubbar.

Sitter som vanligt på jobbet, och är less eftersom att jag alltid är så trött och jag längtar efter mina kläder och tills jag får fara hem och äta miccromat och mysa till Idol, jag vill hem nu..

Igår hittade jag faktiskt Melon och jordgubbar, jag gjorde en mini fruktsallad med Melon, Jordgubbar och Päron, det var gotta. Nu är det endst en timma tills jag slutar och jag håller på att somna är verkligen riktigt trött.
Idag när jag körde till jobbet så orkade jag knappt hålla uppe ögonen, hålla i ratten eller trampa på gaspedalen, jag var helt färdig och jag fattar inte varför när jag sover 8-12 timmar/natt. Det tog mer än 20 minuter att köra hit och det var bara för att jag inte orkade trycka ner gaspedalen mer :) Hah.. måste börja röra på min kropp tror jag.

Orkar inte heller skriva mer kanske jag skriver när jag kommer hem, jag har ju bara druckit 4 wienermelange idag och annars dricker jag kanske minst 10 st/dag så det är ju inte säkert att jag har damp och orkar hålla mej vaken när jag kommit hem, men det blir nog bra. Måste ju spela poker iallfall eftersom att jag ska bli miljonär, man måste ju ligga i isf! :)

Ha det!
Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0