Mina rädslor.

Jag är rädd för allt, iallfall nästan allt.

Jag är rädd för att flyga, jag är rädd för spindlar, getingar, humlor, bromsar, trollsländor, myror coh i stort sett för allt som heter insekter, sen är jag rädd för bollar, ibland fåglar, ja nästan allt som flyger. Jag är livrädd att åka flygplan och jag hatar allt som har med hissat  att göra, då tar jag då heller 100 trappor än att åka hiss.
Jag är rädd för åskan också den låter så illa och man vet ju inte om den vill döda en och mörkret trivs jag verkligen inte i, man ser ju ingenting.

När jag var liten så var jag mer rädd än nu, då var jag rädd för precis allt som lät högt ex. sopbilen (jag vågade inte gå till skolan), traktorer, min brosas illa låtande batterirobot och liknande men även för döda getingar.
 
Ja, jag är rädd för nästan allt.
Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0