Mkt att göra.

Jag satt och bläddrade igenom gamla bilder på datorn och hittade dessa.
Mkt jag & Malin hade att göra ibland på fredags kvällarna.


 
Hah, ibland saknar jag våra kvällar då vi hade dansfilminspelningar på lagret, när vi sjung det högsta vi kunde och när vi blev så trötta att vi bara skrattade åt allt. Det var till och med roligt att städa med högsta volymen på sterion och sopkvasten som danspartner, och när vi spelade in filmerna " Jag minns hur det var förr" med världens Kalixmål :).

Kommentarer
Postat av: KÖNET

Jag diggar ditt kön, är det rakat som du sa i lördags åt mig på hotellet? du lovade att jag skulle få kika men sen försvann du :´(

2007-09-15 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0