Morgondagen.

Jag tycker det ska bli roligt att dricka och vara på tjejfest, det var som ett tag sen. Jag har valt ut kläder klart, dett ska jag ha på mej!

 
        

Nu sitter jag här och hade tänk mysa utan att ha dåligt samvete över att vräka i mej en ostbåge-påse, men som  jag har kämpat nu på sista tiden så lär jag ju få dåligt samvete :) Har vart på pump 3 gånger i veckan och jag har gått ut och gå med Lisa på mina kvartsrasten. Jag har ätit sallad till både lunch och middag utan dressing och jag har druckit vatten, mins 2 vattenflaskor om dagen just nu sitter jag och dricker en och jag drack vatten till maten trots att vi har en Coca i kylen. Det ända onyttiga jag har jort på nästan en hel vecka är att dricka Wiener Melange och att ha ätit smörgåstårta som det bjöds på jobbet. Iof så hade jag ju onyttiga dagen igår då jag åt Godis, drack cola åt ostbågar och vräkt i mej 3/4 delar av en pizza :)

Men till skillnad från förr då jag har druckit Coca i 5 år varje dag, ätit pizza varje dag till middag i ca 3 år, när jag var godis narkoman och köpte 3 påsar godis vräkte i mej minst 1 chipspåse på kvällen och satt med en sked och värkte i mig marängswich, och jag rökte ju också, till skillnad från det så har jag ju faktiskt genomgått en EXTREME MAKEOVER i matväg! Jag har alltid varit onyttig och jag har aldrig gått upp i vikt förutom när jag slutade röka, någon som kan ha ett svar på varför? Jag gick upp hela 7kg på 2 månader, ahahaha och jag kan inte ha några av min byxor något mer, jag antar att det är mitt mål att jag kan använda mina gamla byxor, jag alltid haft de tajt på byxvägen, men nu äger jag endast 2 par som jag kan ha som inte är pösiga.

Har med mej kameran imorgon så vi får väl se om det kommer upp nå snygga bilder min nya pix. Hah, jag känner mej så "inne" när jag har en pixbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0