Personalfesten.

Ja jag säger då det,  det var jäkligt roligt och det faktum att mitt lag vann och jag blev 200 kronor rikare i klädväg var bara ett plus. Vi delades in i lag på jobbet och fick utföra vissa uppdrag och sedan fick vi fara till hotell valhall och där fick vi äta mumma mat och dricka alkohol. Ida B fuskade till det och bjöd på ytterligare snappsar och mitt lag vann och jag fick ju champange, vilket jag egentligen inte behövde. Lisa försökte supa mej under bordet men det fungerade inte, men när jag sen kom in på Lilla då blev jag lite fullare och gladare.
Gick och letade Cissi i vad som kändes som evigheter och när jag sen vände mej om så stod hon bara där mitt i allt och en full Malin tappar kontrollen och blrjar stor tjuta. Jag har ju faktiskt inte träffat min bästa vän på lååånga månader eftersom att hon numer bor i Danmark.
Det fulaste är att jag blev riktigt full och det ända jag slösade av mina icke befintliga pengar var en tjugolapp! :)

Blev som vanligt (Tack gode gud) inte BAKIS!
Nu ska jag nog faktiskt inte dricka på ett tag, jag vet inte varför men jag är inte så inne på sånt när jag tänker efter, jag har lika roligt när jag är nykter och slipper allt som man kan göra som kan vara pinsamt på något sätt, vad jag vet så skämde jag iallafall inte ut mej igår, Tack och Lov när jag var med jobbet det skulle ju vara rätt jobbigt om det hade varit fallet. Hade faktiskt riktigt roligt bara. Och att se en kraftig man i strumpbyxor, blond peruk och sexiga pump, det är inte mycket som slår det. hah. en rolig syn.
Kan tyvärr inte lägga upp mina bilder som jag hade tänk mej eftersom att jag som valigt är på jobbet, men dom kommer en annan dag, och Lisa är med på alla bilder hon var närmast!

Nåja nog om Allt ska fortsätta arbeta nu och vara en duktig kicka som fått eget bord och tillsvidare anställning!!! ;D

Ha det bra!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0