Plötsligt på bättre humör.

På detta hemska företag som ringer under helgerna så har man varit med lite om alla möjliga olika slags förolämpningar eller svärord mot en.
Men denna fick mej att börja skratta.
Gammal tant ringer in.

-Min tv fungerar inte.
-Tyvärr så har ju kundtjänsten gått för dagen så att jag kan bara..
- Kunden avbryter: Jag hoppas att ni kan göra nånting idag eftersom att jag sitter och ser på en film.
-Nej, teknikerna har ju gått för dagen så det är ingenting som kommer att tittas på förens imorgon.
- MEN, SKA JAG STÅ OCH BETALA FÖR NÅNTING SOM INTE FUNGERAR, DET ÄR JU INTE FÖRSTA GÅNGEN DET HÄR HÄNDER!!
- Dina klagomål får du ta med kundtjänsten. Ska jag ta en felanmälan? Säger jag vänligt.
- MEN TROR DU ATT JAG TÄNKER VÄNTA TILL IMORGON!!!??? (Jag känner hur det flyger spott ur henners mun)
- Vill du att jag gör en felanmälan eller?
- GÅ OCH TVÄTTA MUSEN!!!!
KLICK, kund lägger på.
 
Hahahh. Trevlig.

Kommentarer
Postat av: hussni

hej hopp :)

2007-11-28 @ 05:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0