Varför jag?

Varför ska alltid jag göra fula saker som att sluddra, säga fel namn, säga 2 saker samtidigt, börja prata på engelska med svenskar, säga hej Elin tilll en man och bara var allmänt konstig (?)

Julius var här nyss och så fort han såg mej nörja han skratta, jag har ju alltid trott att det för att han älskar mej för att jag är så rolig att leka med, men när han alltid skratta så börjar jag undra om jag ser rolig ut och kanske därmed rolig att leka med, man vet aldrig..

Idag har vi fått en reflextröja från jobbet det är så roligt att få nånting! :)

Nåja snart ska jag gå på Lunch.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Jensi

Haha! Jag tror nog han tycker du ÄR rolig, för jag tycker inte du ser vidare rolig ut ;) hhaha!

2007-09-14 @ 12:28:06
Postat av: Jensi

Näe jag skojja ju bara, du är både rolig och söt!

2007-09-14 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0