Yea

Var tvungen att beställa lite till, tur att jag får 2 löner, men det känns ändå jobbigt att beställa kläder när man knappt ha råd att leva ;) Men man måste ju ibland.

Idag var jag och kollade på Lisa när hon spelade handboll, hah, ca 15 minuter.
Jag höll på att få ett nervsammanbrott och dö där jag satt, var livrädd för det första att bollen skulle flyga i annsiktet på mej, jag brukar ju faktiskt ha den turen (Inte så konstigt att jag är bollrädd då) men att sen kasta tillbaka bollen på planen, det skulle nästan var värre då alla har koll på bollen och så hamnar den vid mina fötter och sen ser dom när jag plockar upp den och gör mitt fjolliga kast som går ungefär 1 meter. Pinsamt.

Hah, så jag drog till Tele och smaska kaffe med Elin istället, var inte lika rädd där ;D

Sen bjöd Lisa mej på fika eller egentligen kanske jag bjöd in mej själv. (jag kom på idén att hon skulle bjuda mej)
Hon har jätte fint hos henne.

Nåja nu ska jag spela klart min turnering.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0