Allt jag önskar..

Tänk skulle man få 3 önskningar och visste att dom skulle slå in.

Då skulle jag önska:


Att pappa fick komma tillbaka så klart!

Ha oändligt med pengar!

Att alla i min närhet skulle må bra och jag själv.









När jag är på dåligt humör så gllar jag inte att kärringar ringer in och säger " Fan, ta dig" och sen lägger på, jävla surfittor, ring någon annan. Är så jävla sur idag och ingenting gör mej gladare.

Snart är det "Uppdraget" på jobbet, så jävla roligt! Hoppas för allt i världen att jag inte jobbar kväll men det gör jag säkert bara för att ha otur. (lite Negativ idag.)



Nu ringde en igen som jag knappt kunde höra vad han sa.

-Välkommen till XXXXX
-Hej är det Westan Junior
-Nej du har kommit till XXXX
-Okej, men hur länge har Westan Junior öppet idag?
-Vet du att det vet jag ju inte du har ju kommit till ett annat företag så isf så måste du ju ringa dit.
-Ok.

Åhh..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har avslutning på TBM när det är uppdraget

2008-04-21 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0