Åter igen träning.

Ikväll den 3 April: Vattenarobic
Fredag den 4 April: Gymmet med personliga tränare Maria klockan 09:00
Lördag den 5 April: Vila/Promenad
Söndag 6 April:Spinning + Gym.


Måndag 7 April:Aqua Bike
Tisdag 8 April: Morgonpromenad, klockan 07:00
Onsdag 9 April: Bars
Torsdag 10 April: Ladies Only eller Bars + Vattenarobic.
Fredag 11 April: Vila/Promenad
Lördag 12 April: Spinn för livet klockan 09:00.
Söndag 13 April: Spinning eller Vila

Sen vet jag ej något mer, glömde jag förresten att nämna att jag gick till jobbet denna morgon också?

Träna hur mycket ni vill men glöm inte att äta, frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål och nyttig mat!! Ha 2 Vilodagar, men man kan ALLTID ta en promenad! Sen får ni inte träna samma muskler dagarna direkt efter varandra utan isf får ni vänta med 1 dags mellanrum. Därför vet jag ej om jag ska på spinning nästa Söndag.
Men vad säger ni, tror ni det blir Beach 2008 eller dröjjer det till 2020? :D

Jag är iallafall stolt över mej själv, och att gå till jobbet är inte illa!


Kommentarer
Postat av: elin

hej malin! va roligt o hitta din blogg :) och vad duktig du är som tränar, jag har oxå försökt komma igång ;)

2008-04-03 @ 19:08:38
URL: http://norrlandsguld.webblogg.se
Postat av: Lisa

Due bra!

2008-04-04 @ 16:40:49
Postat av: Elin

Be proud over yourself! ;)

2008-04-05 @ 14:28:24
URL: http://gaffelnasa.blogg.se
Postat av: mia

oj då du tränjar, duktigt malin!

2008-04-08 @ 08:28:01
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0