CHOKLAD.

Oj vad surt det är när det kommer inrullandes ett stort fat med massa choklad på mitt framför ögonen och där står man med stor drägglande öppen mun och tänker " Får se, men inte röra, eller får man röra?, nej, se men inte röra". Surt. Men jag gick på utdelning.
Jag sprang direkt till David med en chokladdamsugare..... (Jag drömmer fortfarande med stor dreggalnde mun)



Med argumenetet " Du får väl göra flera saker samtidigt, du är väl ingen kille heller" så fick jag INTE med mej Anna på barsen, som uppenbarligen hade bestämt sig för att inte förena nytta med hälsa.






Jag och Jenny tog oss en banan och försökte förtränga det där med chokladen, men de verkligen går inte. Mumma. Tänk vad gott att trycka i sej den där choookladen och verkligen bara njuta!
Jenny! Fy fan vad bra vi är! Fatta att det där verkligen inte är likt oss! :) Om det inte vore för Linda och Maria så hade vi kastat oss över bytet som 2 lejon och slitet det i stycken och sedan lufsat ut ur köket med choklad i hela ansiktet!


Kommentarer
Postat av: jensi

Ja fyyy vad vi är bra!

2008-04-15 @ 15:51:41
Postat av: jensi

HAHAH du är kul du!

2008-04-15 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0