.

Glömde jag att nämna att bajskorven i nedan inlägg var från en katt ;D

Nu har jag och Anna just lunchat bacon och kycling sallad från hotellet med varandra, borde egentligen inte stödja hotellet med pengar för sista utgångens som jag inte direkt gillade, men jag orkar inte alltid göra mat och igår var en sådan dag. Det var iallfall trevligt på våran lunchning med varandra vi satt mitt emot varandra, drack RAMLÖSA åt en sallad och lite gott bröd. Jag får väl åtminstone erkänna att dom alltid lyckas med maten på det där stället iallafall. 

Ska försöka boka tvättstuga här någon dag så jag inte som vanligt får världens största tvätthög som jag alltid får annars, det är typiskt mej att samla massa tvätt.

Snart är det löning och med min hemska månad så ser jag verkligen fram emot denna lööön! Ska bli så skönt.

Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: mia

petri slutar efter två och är ävl hemma kring halv tre så tre kanske? spännande, först gången jag far till gymmet nu! nått jag bör tänka på att ta med?

2008-04-21 @ 13:54:11
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0