Fortfarande på lika dåligt humör-

Jag är fortfarande lika nedstämd och kommer nog inte bli på bra humör idag, och riktigt jobbigt är det att idag inte ha någon mobiltelefon. man vet ju aldrig om man skulle behöva en.

Jag har iallafall försökt syssesätta mej här på jobbet med att renskriva en massa papper som jag har, städat mitt bord, Hängt upp allting snyggt på mitt bord ovh torkat mitt bord, ja, ni skulle se vad snyggt MITT bord är.

Jag har räknat antal tillfällen som jag har gjort någon slags träning på under April månad som minst innefattar en promenad på 30 minuter, jag har tränat  23 gånger opå 18 dagar, men som sagt inräknat promenader i den uträkningen.
Åhhh..vad jobbigt att fara hem sen, fast här vill jag ju inte stanna heller.
Jag tror nog nästan allt är fel idag och det blir ju inte direkt bättre när jag klagar på allt för nu ser jag ju negativitet i allting. ska äta lax snart, längtar efter den eftersom att jag får äntligen göra nånting då.

Igår hade jag min onyttiga dag då jag grävde i mig en kebab i pitabröd, och 2 chokladkakor  (1 mint och 1 apelsin)och en trocadero. Mums!
Det är mycket bättre att ha en gottar dag också för då blir allting mycket mer mumma när man väl får äta något gott, för god mat kan jag ju alltid äta, för nästan all mat är ju nyttig om man använder fullkorn och kanske inte slänger i 100 kilo ost eller fetgrädde. (Man måste ju inte välja dom fetaste ingridienserna) 


Förresten så hade jag en till dumjävel som sa hejdå kärring, bra tur att få dom där idioterna som är otrevligast i Sveriga när man inte är på bra humör.

Skiver nog mer sen, måste fördriva tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0