I brist på annat.

I brist på annat så ska jag nu berätta om min gårdag, jag var som sagt hem till mamma och skottade HELA hennes gård om någon nån dag har vägarna förbi där så är det bara att ta en titt på mitt fina mästerverk, inte illa av mej att skotta en hel gård med BLÖT snö så att snön vägde ca 10 kg mer än vanlig snö per skopa då :)
Jag vattnade alla blommor, jag tog in hennes post och matade hennes fiskar.

Gud vad skönt det är med så här fint väder som det har varit i 2 dagar nu, jag hoppas verkligen att det håller i sig, det är ju trots allt fortfarande April och det är ju därför man luras för att vädret luras! :)

Nu äter jag en blodapelsin och jag har även inhämtat en banan, om ni bara visste hur jag har börjat äta nu när jag har börjat träna, jag äter ungefär med 2 timmars mellanrum och ALLTID minst 5 gånger om dagen, men det värsta är att jag ändå är hungrig exakt hela tiden. Tex igår när jag åt middag så var jag hungrig direkt efter middagen så jag fick verkligen hejda mej när jag började glotta runt i kylskåpet efter föda, för att jag återigen var hungrig.
Och dom som känner mej vet även att en normal portion för mej är en ganska stor portion i andras ögon, och är jag på  middag hos någon eller att mamma har gjort grillat på sommaren, då slutar jag aldrig äta, jag brukar allavarligt talat sitta i 2 timmar bara och äta, man kan väl säga att jag gillar mat :)

Hahaha, ni skulle se Jenny, hur sur hon vara på morgonen, ond åt allt. (inte åt mej då, men åt allt annat.)
Det var roligt men sen fick hon i sej lite mat så jag hoppas att det är bra nu.

Gabbi berättade igår att det kan finnas maskar i bananer det var inte roligt för mej att höra eftersom att jag är livrädd för sånt där, det finns såååå mycket gott som jag har slutat äta för att jag har läst på innehålls förteckningarna, och igår började jag tänka på banan maskar när jag åt middag och det var också jobbigt för då tappade jag matlusten på den maten också. Det är jobbigt att vara så känslig.


Well well skriver mer senare om jag har upplevt något intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0