Kan man bli störd på mindre (?)

Samtal med kund:

Kunden: Jag står utanför porten.
Jag:         Nu har dom hunnit gå på lunch klockan 12:00. (klockan var 12:06)
Kunden: Jag stod här innan det.
Jag:         Men vill du ha ett mobilnummer då istället?
Kunden: Ja.
Jag:         Okej, 0708-XX XX XX
Kunden: Men det fattas ju en siffra!?
Jag:         Nej, 0708-XX XX XX
Kunden: Man säger INTE 0708, DET FINNS INGET RIKTNUMMER I SVERIGE SOM HETER 0708!!!!!!¤#%&(¤&%/"&/
Jag:         (Rädd och Tyst)

(Det normala samtalet hade förvandlats till att prata med djävulen)

Kommentarer
Postat av: Jensi

HAHAHA!

2008-04-11 @ 12:37:06
Postat av: Agge

Åh jag är så glad att jag har slutat jobba där. Det är skrämmande hur pantade, arroganta och elaka folk kan vara i telefon!

2008-04-12 @ 10:47:53
URL: http://norrlandsguld.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0