Känner mej lite bättre nu, kanske för att jag är närmare en solning.

Nu känner jag att jag är på LITE bättre humör, kanske för att jag snart slutar och kanske för att jag snart ska få sola.

Har skrivit ett brev till hon på soc nu och hoppas att hon lite bättre skall förstå min och Hussni situation och kanske hon kan fatta att man inte kan leva som vi gör, jag hoppas att hon är en männiksa och inte en ytterligare robot som dom brukar vara på dom där ställena.

Jag kanske fick ut alla mina agretioner i det brevet, det kanske är därför jag är på bättre humör. Så nu blir det solning sen hem och slå igång tv:n eller ladda hem nåt Cold case avsnitt och sen blir det Natti för min del och upp och hoppa till spinningen imorgon och sen iväg och hämta mammsen som jag saknar.


- Jag ser fram emot imorgon, har velat byta dag hela dagen och nu är det snart dags.

Ha en god kväll sveriges befolkning så skriver jag mer en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0