Less...

Jag sitter på jobbet inget bra kombination med det humör jag just nu har, önskar att jag inte vore så less men om ni bara kände som jag känner och dessutom måste ni sitta fast på en plats som ni inte kan fara ifrån.
Ska försöka rycka upp mej men det är ju inte heller lätt när man som redan har fastnat i det här humöret.

Imorgon är det spinning i allafall, förhoppningsvist så går ju det bra och klockan 12:30 så är jag på väg mot Luleå för att hämta min käraste mamma, jag har faktiskt längtat efter henne, jag brukar göra det ;D (Mamma kär)

Ikväll när jag slutar klockan 21:00!!!!!!!!! Så ska jag fara och sola också, skönt ska det bli, vill bli brun nu, det är inte så roligt att se ut som en likmask precis så det här måste vi ordna.
Snart kommer kära bror också hem, fan vad jag längtar och då ska vi ta oss en rejäl sup :)

Träningen  under veckan som varit;

Mån-  Gymmet; Styrka/Kontdition 2 timmar.
Tis-    Morgonpromenad 1 timmar.
Ons-  Pilates/Kondition 1 timmar och 20 minuter.
Tor-    Ladies Only 1 timmar, morgon promenad 1 timmar.
Fre-    Morgonpromenad 1 timmar,  Bars 1 timmar, Crosstrainern 30 minuter.
Lör-    Morgonpromenad 1 timmar.
Sön-   Spinning 1 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0