Pokerstars

Kul om man skulle få något för att göra reklam för pokerstars, haha men jag gör reklam utan att behöva något.
- Vann just 69 dollar, thats nice!

Beger mej hem till mamma efter min kopp kaffe så jag får prata med min BRODER som jag såklart saknar!! :)


Imorgon är det dags för Spinning klockan 10:00, har lyckats dra med mej Cissi och sen ska jag gymma senare på dagen, men före gymmet så ska jag fara på lilla Melwins dop, gulligt. Vad ska man ha på sig på dop?
Hahaha, går runt med min sov t-shirt -Iron Maiden, jag lämnar nog den hemma iallafall.

Nåväl, time to go and drink some coffee.




Förresten; Hur stor chans är det att vara ute och plocka blåbär och hitta guld så man blir en mångmiljonär? Önskar att man själv skulle ha den turen, inte för att jag någonsin plockar bär, man kanske skulle börja? Har ju börjat lite smått med LOTTO men inte vinner jag nåt då heller... men som ni vet Plötsligt händer det!

Kommentarer
Postat av: maria

Så härlig bakgrund du har :)

2008-04-05 @ 22:21:47
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Elin

Yeah it does! Ska spela lite poker nu och förhoppningsvis kammar jag hem storvinsten =)

2008-04-06 @ 14:04:16
URL: http://gaffelnasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0