Ramlösa och Banan

Nu har jag och Jenny och Lurvas varit ute på promenad under lunchen, det var JÄTTE skönt för det är ju så vackert väder ute idag, men jag vågar inte riktigt släppa till och få tankarna att tro att det är vår, fast vägarna har tinat fram.
Idag är det som sagt PILATES så roligt och såå sjukt jobbigt! :) Man ser så rolig ut när man inte har någon kordination, men det är lite av charmen med just Pilates.

Elin har svikit mej hon har jobbat i den övre delen idag, snällt ändå och så låtsas hon även att hon ska komma ner efter lunch, fast hennes lunch var slut för 30 minuter sen, hahaha, jag säger ju det : "ljug-potta".

Vårat system ligger nere just nu på det där kundtjänst uppdraget som jag jobbar åt, som påminde mej om en sak som jag ska kolla upp med Anna när hon har utbildat färdigt henens elever.

Nåja, skriver nog mer sen, finns inte så mycket att göra just nu, men jag trivs bra med det.

Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0