Träning.

Ja... det är väl lika bra att fortsätta skryta, Why not??

Torsdag ett gym pass på 1h och 40 minuter,
Lördag en promenad2 h,
Söndag ett spinning pass på 1 h,
Måndag ett kombinerat gym pass med både styrka och kondition2 h och slutligen i dag,
Tisdag en morgonpromenad1h!





Ett litet tillägg på skrytet:

När jag började den här hälsokursen så orkade jag ENDAST stå 3 minuter på Crosstrainern och efter det var jag helt slut, i Måndags så orkade jag stå i 40 minuter oavbrytet. Hur bra är inte det?? Och vilken skillnad är inte det?
Nu börjar man märka av det här med att man får bättre konditon när man slutar röka, har ju inte märkt någon skillnad förrens nu, konstig att inte ha ett beroende något mer ändå.


Ikväll ska jag fara till mamma och hämta in hennes post, skotta hennes gård, vattna hennes blommor och mata hennes fiskar, hon är i Stockholm så jag rycker in som service under tiden! :) Jag skottade hela hennes gård för inte så länge sen också, det är bra träning, jobbigt som tusan!

Jag ska förresten få ett förråd där jag stoppa in min julgran som ligger i 3 delar över hela lägenheten, det ser inte så snyggt ut, och jag har också typ 100 jackor i lägenheten som inte får plats som också bara ligger överallt, dom ska jag också lägga in i MITT, bara MITT, nya Förråd, hur cooolt är det inte med ett alldelens EGET förråd???
Jag tycker det är jätte häftigt, har nog alltid drömt lite om ett eget förråd! :) Antagligen för att man aldrig bott i lägenhet, jag gillar lägenehet.

På tal om gillar så kan jag ju säga att jag har börjat ogilla min katt, som är VÄRLDENS Sötaste, men har börjat fördriva tiden med att pissa inne, och inte bara på ett ställe utan överallt!
!#/&(#%)&/ SÅåååååå störande. Vet inte vad jag ska ta mej till, drar av mej allt hår snart, hatar piss och speciellt katt piss och sen måste jag torka upp det själv, och det är ju inte som sagt på 1 ställe utan jag hittar lite då och då några fläckar. Igår bland annat FYRA fläckar! Ojoj



Någon som vill komma och träna? Detta är bokat:


Onsdag- Pilates
Torsdag- Bars
Fredag- Vila/Promenad
Lördag-Gymmet
Söndag-Spinnig.



Nu ska jag gå och övertala Anna att komma på Bars på Torsdag, hon skyller på tvättstuge tid, men man lägger ju in en tvätt just innan man far eller torkar tvätten just innan man far! Dålig bortförklaring tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0