Babysitter

Nu sitter jag här och är barnvakt åt världen gulligaste människa, Julle! ;)
Han sooooooooover så sött, vi har badat och lekt, och vi har läst "grodan & grisen", och "Hugo", han är så gullig, Elin är på jobbet och sa att han skulle sova, så jag låtsades att hans mjukisdjur skulle sova och ville sååå gärna att Julle skulle sova med honom och klappa honom, sen när Julle gjorde det, så viskade jag "nu har han somnat så nu måste vi vara tysta" så läste jag Hugo jätte tyst så inte mjukisdjuret skulle vakna :) Vad gullgt.

Jag har städat lite här hos Elin, fy vad fort det blir stökigt när man har barn, jag förstår inte hur Elin lyckas hålle det skinande rent varje dag.
Innan jag for hit så var min värsta mardröm att Julle skulle bajsa för jag är VÄLDIGT känslig mot sånna slags lukter.
Julle har bajsat och jag har överlevt. Vi badade bort hans bajs, och vi badade "ankan", "pippin" & "fisken" också, men både schampoo och tvål, och jag har lärt honom att inte gråta för att han måste tvätta håret och få vatten i ansiktet. (jag tror han brukar gråta iallafall).

Nåja, nu ska jag gå iväg en stund.
Se ya!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gull! :) Ses imorn! Puss

2008-08-15 @ 10:55:58
URL: http://lisase.blogpost.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0