SEMESTER!! :)

Åh vad skönt det är men tiden går alldelens för foooort, stanna!!

Har inte gjort så mycket förutom och träna, sova och äta, haha, och det är verkligen skönt att sova, träna och äta! :)

Ingen sol ännu, förutom idag, men jag har så ont i huvudet idag så jag hoppas att det blir sol imrgon också för då kanske jag och Lisa ska gå ut och gå med varandra!
Har tränat 5 dagar i veckan och oftast har jag varit ute och gått också minst 1 timma om dagen.

Idag ska vi äta hemmagjord pizza och det ska bli alldelens underbart gott.

Fortfarande inga pengar men det gör ingenting, för jag älskar min semester och jag känner faktiskt ÄN så länge inget behov av att göra nånting heller, MEN om jag hade haft pengar så hade jag absolut gjort nånting.



Nu ska jag fortsätta SLÖA, och bara göra INGENTING, för det kan jag.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0