Sommaren är kort.

Nu sitter jag här och är lite smått bakis på min sista semesterdag, jag vill göra nånting, jag får panik om att jag ska börja jobba imorgon, men det som är så roligt är att Hussni också kommer att jobba imorgon, känns knäppt.

Var jätte roligt igår, så jävla kul att vara med massor av folk som man vill vara med, vi var på Sangis pubben och det var bara vårat gäng där och det var svinkul, var som en hemma fest, men det gick massor av pengar för vissa, inte för mej fr jag hade inte med mej några men  jag ska ge en 500;ing till Thomas idag för han bjöd på massor av groggar, och han har mindre pengar än mej! :) Vi var iallfall jag, Hussni, Niklas, Thomas, Patte, Niten, Jim, Henke, Ronja, Stoffe, Janne och Anton och kanske nån mer tror jag. (kommer inte på vem jag har missat, hoppas att det inte är en person som läser min blogg iallfall)
Hussni och Niklas stod bakki baren nästan hela kvällen, haha, dom tog över, för han som stod i baren kunde inte blanda några drinkar som vi ville ha och visste inte vad som kostade vad osv. :)




OCH det var första gången som jag inte däckade direkt jag kom hem, Ronja och Henke var här ganska sent och jag orkade vara vaken och jag var inte överdrivet trött heller, jag gjorde till och med korv och makaroner och jag var smart nog att spara det som blev över av min korv och makaroner, så jag ska faktiskt äta det nu :)


Jag är heller inte överdrivet bakis idag, känns skönt. Men jag är bakis ändå och inte är jag körduglig heller.
Om nån läser min blogg nu och vill vara med mej idag så är det bara att höra av er, jag är PÅ! :D


Jag skriver nog mer senare för jag är alldelns för lat för att gå och lägga mej!

Ciao.






tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0