Just Life

Snárt ska jag och Maria fara och sola, om hon ringer mej snart alltså.
Jag har tjuvringt till henne för så måste man göra när man inte har några pengar på telen.. jag känner mej rastlös idag fast samtidigt är jag typ sjukt trött så det känns som att jag inte skulle orka lyfta ett finger, tror det är feber på gång.
Varför ska jag alltid bli sjuk (?) Inte för att jag ens har hunnit bli det men man känner ju den känslan i kroppen!
På jobbet har jag fått gå på båda min kvartsraster och sova i "lugna rummet" det finns nämligen en säng där och skönt har det varit men det är däremot väldigt irriterande när man inte får trycka på snooooos knappen, för det vore ju inte så bra om man skulle fortsätta sova när rasten är slut, det skulle ju vara just snyggt det.
Jag är svinig sugen på lasangette, det är roligt att min aptit har kommit tillbaka.

Idag har jag ätit TVÅ gånger, och det var inte igår, oftast äter jag kanske en macka och sen är det bra så.
Igår åt jag också som ett psyke, först grävde jag i mej en kebab tallrik, sen en macka från frassen (min specialare, när jag inte äter hamburgarna där) och sen så åt jag massor med ostbågar!=) haha, det låter som ingenting om man jämför med hur jag åt för 3 månader sen, men för mej är det mycket nu!
Jag har ju på 2 månader gått ner typ 8 kilo och det är inte normalt! Och sömnen börjar komma tillbaka också, det är väl egentligen det bästa, man märker att jag har massor med sömn att ta igen! Förut sov jag ungefär 3 timmar per natt, och det är inte bra det heller, inte om man jämför med mina 14 timmar per natt som jag alltid lyckades sova förut.
Nu lyckas jag faktiskt sova 5-6 timmar per natt och jag är TRÖTT på dagarna, det försvann ju också där ett tag, min trötthet alltså.
Nu ska jag faktiskt gå på tossi och sen ska jag och Maria fara och handla och sen sola. Skönt!








PussOKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att ni hörde av er, jag om NÅGON behöver sola.

2008-12-16 @ 07:27:32
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0