Less

Sitter fast på jobbet till 21, det är riktigt jobbigt för jag är riktigt trött och sliten efter gårdagen..


Gårdagen:
Först och främst så höll jag på att stressa ihjäl mej eftersom att jag var så himmla seg att ta mej in i den där jävla duschen! Jag försov ju mej också i 3 timmar till jobbet, typiskt!
Sen var vi hos Pella och förfestade innan själva julfesten, det var roligt och massor av folk var det.
Åt gjorde vi när vi var på folkan och jag vet inte om jag tyckte det var speciellt gott heller för allting var så osalt, men thats the life for a saltoman, ölen gick ner segt, men jag kom igång kring 23 kanske, var ute till ungefär 4:a tiden sen sova!
Jag är besviken på många efter igår, och jag fattar ungefär ingenting.





Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0