So this is Christmas

Nu sitter jag här på jobbet med ingen som helst julkänsla, överhuvudtaget.
Antagligen för att jag inte har haft nåt hem att pynta och antagligen för att jag hjälpte mamma att klä granen i stress igår.
Gud vad jag låter btter så här på självaste julafton, men det är säkert även för att jag försov mej på morgonen och inte hann sminka mej och då vet jag redan nu vilken stress jag kommer att få utstå senare under dagen, när jag ska hinna med det innan maten, och vem vill käka pan pizza på julafton, inte jag, men jag blir så illa tvungen! Fast bara till lunch då.
Men bara för att jag är en bitter kärring utan julkänsla så betyder ju inte det att jag inte kan hälsa god jul till alla andra!


                 GOD JUL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0