Sweet chiiild of mine..

Nu sitter jag på jobbet, och JA, det är jag som skriver nu efter typ 2 månaders vilande av fingrarna och handlederna, jag mår OK, jag har många timmars sömn att ta igen och många kilon att försöka hålla kvar.
Allt har varit en riktig berg och dalbana, jag vet inegnting något längre eftersom att precis HELA mitt liv har förändrats och det är verkligen hela livet  och man tappar både aptiten och John Blund av all stress, oroligheter och ångest.
Jag sov ca 3 timmar per natt i ungefär 1 månad och man känner att den börjar komma ikapp nu, och kilona rasade med aptiten som säkert försvann pga sömnsvårigheterna, 6-7 kilo på 1,5 månad.

Ibland undrar man hur livet kommer att se ut i framtiden, jag vet att jag tänker leva som att varje dag är min sista och det ska jag börja med efter nyår!

-Jag ska tag i träningen,
-Jag ska börja äta rätt,
-Jag ska börja sova på normala timmar,
-Jag ska fara utomlands och jobba i minst 1/2 år,
-Jag ska nångång åka färja,
-Jag ska utomlands med mina nära och kära,
-Jag ska säga vad jag tycker och tänker,
-Jag ska sluta bry mej om vad folk tänker och tycker om nåt som har med mej att göra,
-Jag ska göra en hårförlängning,
-Jag ska köpa massor nya kläder och skor,
-Jag måste skaffa mej ett umgänge, annars kommer jag dö snart,
-Jag ska skaffa mej en lägenehet, ett hem, så jag slipper bo i en påse
-Jag ska lära mej att säga NEJ,
-Jag ska sluta ha dåligt samvete för allt jag gör,
-Jag ska göra vad jag vill göra.

Nu är det dags att reda upp allt och blicka framåt och sluta stampa bakåt.









Back to work.


Kommentarer
Postat av: Jensi

GUD Malin, det där var nog det klokaste jag läst någonsin! You go girl! KRAM

2008-12-04 @ 08:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0