Utmanad av Jensi

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
-Konferans värdinna
-Telefonist
-Hamburge grillare
-Skolslav.

Fyra filmer jag kan se om och om igen

- The Green Mile
-  Kung Fu Panda
-  Men of Honor
-  Armageddon

Fyra låtar som jag kan höra på dag ut och dag in:
- Rihinna - My life
- Lady Gaga - Pokerface
- Rihinna - Umbrella
- Rihanna - Shut up and Drive

Fyra städer jag har bott i:
-Kalix (?)
Ingen stad direkt med jag har inte bott nån annanstans, men snart då jävlar ska jag ha bott i hela världen.

Fyra teve-serier jag gärna ser:
-Desperate Housewives
-Du är vad du äter
-Heroes
-Gossip Girl

Fyra ställen jag vill åka till:
- Mexico
- Filipinerna
- Miami
- Thailand

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
-   Ronja 
-  Elin 
Lisa
- Jenny

Fyra favoriträtter:
-  Grillat 
-  Taccos 
 - Lasangette
- Mina hemmagjorda köttfärsbiffar m. hemmagjord klyftpotatis.


Fyra personer jag utmanar
Elin
-  poLisa
-  Gabbi 
-  Ronja 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du e go du!

2008-12-04 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0