Hallon.

Oj oj, jag slutar aldrig förvånas av mej själv, nu har jag ännu en Tisdag varit ute och gått klockan 07:00 på morgonen med stavar i mina händer och FORT har jag gått, och LÅNGT! :)
Träffade Roger också på sporthallen, det var roligt det var så längesen jag har träffat han.
Jag känner mej så himmla fräch nu när jag har verkligen börjat komma igång och jag blir så himmla ivrig också, när jag börjar träna så vill jag ju träna varje dag, haha, fast det är ju inte direkt nyttigt så det går ju inte, typiskt. :)

Nu har det börjat ringa lite och jag är så glad för imorgon så får jag KOMP så jag går bara halvdag och det känns super NAJS! :) jag har börjat älska att sitta som kundservice så jag vill inte sitta på vanlig växel ;D


Nåja. Seee ya.


image173

                                            

Kommentarer
Postat av: Lena

så duktigt du är :)

2008-02-12 @ 16:17:23
URL: http://lenadaniels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0