Händer i veckan.

Jag har inskaffat en sån där kalender och helt plötsligt så känns min vardag jätte viktig, jag har mossor med aker att gör, jätte roligt. Fast största delen av min uppskrivna tid i kalendern är ju jobbtiderna och Gym-tiderna och tvättstugetideran och för att inte tala om när jag har påmint mej själv att man får lön den 25 egentligen mest för att kunna fylla ut kalendern, tror jag. :)
Men i veckan så händer något extra, på Onsdag står det: SPA.behandling(?), Jajjemensan, Jenny föreslog att det är dags för mej att för första gången i mitt liv gå på SPA.behandling och när jag hörde förslaget så verkade det ju ganska skönt :)
På Lördag står det ; Finland, köp Clear-Eye; Jajjomensan det bär iväg till Finlands Apotek, jag är så himmla sugen på att testa Clear Eye så jag msåte fara och köpa det och som rykterna säger så säljs det inte i Sverigem på så sätt så blir man ju faktiskt lite rädd, varför egentligen? Men Finland verkar ganaka hårt så det kan ju inte vara jätte farligt för dom säljer tex. inte ciggmärket Prince för att det klassas som en mindre drog där så Clear Eye kan ju inte vara så himla farligt ;D Hoppas jag.
Anna har gett mej en kex.choklad idag och en till Elin så att hon inte skulle bli avundsjuk för att jag fick en, jag fick nämligen en för att hon tycker att jag har hjälp henne så mycket, själv tycker jag att vi har hjälp VARANDRA och jag har faktiskt fått låna hennes miniräknare ett antal gånger ;)
Jag har frågat vår produktion om jag kunde få sluta lite tidigare idag, det skulle vara jätte skönt så att man inte behöver stressa så mycket inför vårat Hälso-möte idag, men när jag just hade fått iväg mailet och en bekräftelse på att mailet var skickat, vem tror ni gick från jobbet, jodå produktionsledningen, haha vilken Timeing.
Har hört rykten om att vi idag skall göra konditionstest på Sporthallen idag, hahah, jag stod 3 minuter (ALLVARLIGT) på Crosstrainern och höll på riktigt på att dö, SJUKT jobbigt.
Well Se you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0