I did it again ;D

Jag har ännu en gång kämpat mej upp ur sängen med stora svarta påsar under ögonen och ett jävla yrt huvud, fan vad jag var trött, har vaknat varje timma inatt, men jag tog mej upp och ut, klockan 07:00 så stod jag sminkad och redo för en timmas promenad i rask tempo och jag har joggat upp för 2 backar så jag höll på att spy och skönt var det när jag var klar, då jag stod i duschen och har hela dagen framför mej. Jenny försökte peppa mej med att "tänk nu hur det spränger i blodkärlen" från våran lektion igår, då vi fick veta att hjärtat är kroppens renspump ;D Jag ska rita en teckning så ni får se, för kroppens blodkärl blir mer och mer igen täppta för varje onyttigt år man lever och när man tränar så pumpar hjärtat så hårt så att den spränger bort mer och mer fett från blodkärlen istället för en högtryckstvätt, haha. Ja, ni ska bara veta hur nyttig och hälsosam jag har blivit på 2 veckor.

På min tecknign så ska allt gult egentligen vara blod, äckligt vá? Där ligger all gammal pizza, hamburgare, strips, kebabtallrikar, läsk och allt annat läskigt som vi under åren har grävt i oss ;D

image179


Jag har krampar i min vänstra vad, och fan hur det gör ont.
Nåja, duktig har man varit iallfall.

Nu ska jag jobba.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0