PMS och arga gubbar.

Var på jätte bra humör när jag började men självklart ska en skit gubbe förstöra allt, och inte hade han rätt heller.
Jag jobbar på ett företag som sitter som växel åt andra företag och idag så rinde jag ut till en jour för en kille som hade problem med nåt (?) tekniskt.
Så här gick samtalet till med jourgubben till:

Inget Hej ingenting, utan jag mötts av ett argt;
- VARFÖR RINGER DU TILL MEJ!!???
-Eh, för att du finns med på min jour lista.
- NEJ, DET GÖR JAG INTE ALLS DET, UTAN DET GÖR XXXXXXX.
-Jo, hans finns ju också med, men det blir inget svar hos honom så då ringer jag till dej som också är med på listan. (irriterad Malin)
-Jaha, ja.. jag måste ju kolla först så att du ringt till alla innan mej.

(JÄVLA SUR GUBBE)

Ett annat företag, kunden ringer in;

-VAFAN, DU MSÅTE HJÄLPA MEJ, JAG KOMMER INTE IN I MIN XXXXXXX, OCH NU SPRANG JAG IN NÄR EN BIL KÖRDE UT SÅ NU TAR JAG MEJ VÄL INTE UT FRÅN DET HÄR SKIT STÄLLET!?? ¤%#¤%#¤%#
-Ja, nu har vi ju ingen jour för att du skall kunna ta dig in i ditt  XXXXX, men vaktbolaget finns ju tillgängligt på helgerna ifall att du har låst in dej själv, vill du att jag ringer dom.
-JAG SKITER FULLST¨ÄNDIG I DET DÄR JÄVLA VAKTBOLAGET, JAG VILL KOMMA IN I MITT XXXXXX.
-JA, MEN OM DU LYSSNAR PÅ MEJ, SÅ HAR VI INGEN JOUR (Uppretad Malin), vill du att jag tar kontakt med vaktbolaget eller inte.
-¤%&#/&#%#¤#/(#))#/#%"/")¤/"=¤&/"Q=)#/Q"#().
Påslängd lur. (Hoppas att han blir instängd hela kvällen.)

Vafan   är det med gubbarna idag, PMS för alla menslösa år eller?

Känner att mitt PMS för nästa månad snart på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0