Sköna Söndag ;D

Idag har jag haft en bra start på min Söndag, vaknade klockan 09:00, for till Jenny och skulle hämta upp henne för jag visste inte om jag skulle det eller inte, men hon vägrade öppna dörren  så det var bara att fara och spinna själv och SJÄLV, ja det var jag verkligen, det var bara jag och instruktören som hade dykt upp till dagens träning så där halvt cyklade jag  ihjäl mej eftersom att jag var den enda som instruktören kollade på så var jag tvungen att hänga med på allt :D Men det var skönt som vanlig efteråt då man insåg att man just hade piiinat sej igenom det helvetiska passet, haha. Man verkligen verkligen verkligen ÄLSKAR sig själv efteråt. Så Skööönt.

Och eftersom att jag klev upp så tidigt så hade jag massor med tid att sitta i bastun äskar att basta) och när jag kom hem så hann jag faktiskt göra nånting inna jobbet, så min "fria" tid gick åt till att städa i 1 timma, damsög hela lägenheten och plockade, diskade osv och jag åt även 1 Taccos och det var gott som fasen.

Dagen före denna dag så tog jag det lungt och kollade meledoifestivalen med mamma och hennes kompis, mysigt men oj vad dåliga dom var, innan melodifestivalen så grävde jag i mej taccos som jag sa ;D

Puss på er, lär ju skriva mer sen eftersom att jag jobbar till 21:00.


Kommentarer
Postat av: Jensi

Åååh förlåt Malin! :( Hur kan jag gottgöra dig? :)

2008-02-25 @ 09:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0